♥ҳ̸Ҳ̸♥ Digemiram ♥ҳ̸Ҳ̸♥
دیـــگه میـــرم - تنهــایی - مــرگ

♥ҳ̸Ҳ̸♥ دیــگِهــ میــــرم ♥ҳ̸Ҳ̸♥












با سلام به دوستان خوبم که به وب های  من سر میزنید

من هادی هستم یا همون رافائل همیشگی

که با دل شکستم دارم برای عاشق های 

دلشکسته مینویسم اما این بار 

کمی شادتر کردم پست هامو

چون در بلگفا مارو هم

مجرم علام کردن به دلیل

پست های فوق العاده 

دردناک و غمگین

که الانم تا اطلاع ثانویی دیگه میرم بلگفا رو فیلتر کردن

و خدارو شاکرم این بار در جمع لوکس بلاگی ها قرار گرفتم

امید وارم خوشتون بیاد ببخشید که اگه اشکی جاری شد

ارزوم اینه همیشه موفق باشید دوستتون دارم

 

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت12:45---14 تير 1395
سلام خوبی؟
هنوز جایی نمیرم
اگه جایی سراغ داری بگو


At! gharoghati
ساعت11:18---12 آذر 1394
slm vebet aliye

anna
ساعت16:09---2 آذر 1394
سلام وب قشنگی دارید اما چرا غمگین؟
پاسخ:زمونه اینو خواست


فرزانه
ساعت17:56---21 ارديبهشت 1394
سلام وبت خیلی قشنگه
من در اسرع وقت لینکت میکنم.منتظرتم.


آی سودا
ساعت13:23---8 اسفند 1393
عالیه وبت عزیز دلم موفق باشی

pasha
ساعت23:13---17 بهمن 1393
سلام.وبلاگ جالبی داری . اگه وقت کردی یه سری هم به ما بزن
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
اکه اومدی لینکت رو هم ثبت کن


JAVAD.A
ساعت15:00---16 بهمن 1393


EXPRESS DOWNLOAD
ساعت16:46---4 بهمن 1393
سلام.
وب قشنگی داری.به من هم یه سربزن
WWW.EXPRESSDOWNLOAD.IR


negar
ساعت13:01---23 آذر 1393
حســــــرت !
یعنے رو بـﮧ رویــــــــمـ نشستـﮧ اے
و باز خیســـــے چشمـــانـــمـ را
آن دستمال خشکــ بے احساس پاکــ کنــــد .
حســــــرت !
یعنے شانـﮧ هایت ، دوش بـﮧ دوشــــــمـ باشد
اما نتوانـــم از دلتنگے بـﮧ آن پناه ببـــــــرم.......
حســــــرت !
یعنے تــــ ــــو
کـﮧ در عین بـــــــــودنت داشتنتــ را آرزو مے کنــــــــم . .


...
ساعت14:51---15 آذر 1393
.

مهرنوش
ساعت18:21---13 آذر 1393
♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


فاطمهـــــــ
ساعت21:45---10 آذر 1393
لینــــــــــــــکی

سهیلا
ساعت13:35---6 آذر 1393
گفتم : خدايا همنشينم باش ،
گفت : من مونس کساني هستم که مرا ياد کنند ؛
گفتم : چه آسان به دست مي آيي !
گفت : پس آسان از دستم نده ...



زهرا 
ساعت19:22---25 آبان 1393

خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است

که بیشـــتر از خـــودش

تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد

و

بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو

هیـــــ♥ــــــچ نخواهد

و

تــــــ♥ــــو ...

برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...



زهرا
ساعت13:52---24 آبان 1393
حرفهای زیادی بلد نیستم . . .
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت
که حرفهایم را دزدید
از عشق چیزی نمی دانم
اما دوستت دارم . . . کودکانه تر از آنچه فکر کنی.....


زهرا
ساعت23:48---23 آبان 1393


زهرا
ساعت11:23---23 آبان 1393
پاسخ: مــدت هــاسـت احــــســاس مــیکـــنم کــــر و لال شــــدم ...
ایــن روزهــا صـدای احــســاساتــم را فــــقــط صــفــحـه ی کــیــبــوردم مــی شـنود ¡¡¡


سهیلا
ساعت19:15---4 آبان 1393
باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست

باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست

آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست

قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست

محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است


shadi
ساعت21:25---30 مرداد 1393
می نویسم سرشار از عشــــــق


برای تویی که همیشه


تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی


برای تو که بخوانی و بدانی


دوست داشتنت در من


بی انتــــــــــــــــــهاست


ناناز
ساعت12:53---28 مرداد 1393
واسه چی ج نظرامو نمیدی

maloos
ساعت10:53---26 مرداد 1393
ما فكر ميكنيم بدترين درد از دست دادن كسي كه دوسش داريم!

اما..... حقيقت اينه كه از دست دادن خودمون و

از ياد بردن اينكه كي هستيم!

و چقدر ارزش داريم.......

گاهي وقتها خيلي دردناك تره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1395برچسب:,ساعت 17:22 توسط ♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت